21 Şubat 2016 Pazar

Gitmek gerek

     Diyorum ki gitmek gerek şuradan.Bir süreliğine de olsa uzaklaşmak belki de en iyisi olacak.Ya da gidip hiç dönmemek daha iyisi... Hep hayalimdi zaten köyüme gitmek amma velakin gerçekleştiremedim.Şöyle 100-150 dönüm bir arazi 2 inek ohh missss.
     Olmadı  olmadı şöyle Zanzibar Hawaii taraflarına gidelim.biraz  deniz kum güneş yapalım.Şu ortadoğu bataklığından, şavaştan, kinden, daha fazla gözyaşından artık bıktım.Birbirini boğazlamak için hazır kıta bekleyen kitleler.Sanırsın ki boğazlayacakları tavuk ve bundan keyif alan futbol taraftarı gibi tezahürat eden sosyal kahramanlar?Gitmek gerek , gitmem gerek deyince bana korkaksın sen gibi bakan onlarca zavallı.Evet zavallılar çünkü gitmek demek kaçmak demek değildir.Ben çok şey istemiyorum sadece sakin bir hayat istiyorum.Ben bir ütopya da istemiyorum sadece huzur istiyorum.Huzur ortadoğuda bulunabilecek en zor şey olsa gerek ha.
      Belki de on yıldır hayalimdir köye yerleşme fikri.Bunu duyan herkes bana deliymişim gibi bakıyor ama asıl beni delirten işte bu.Şehirlerde yaşamak beni benden alıyor.Gereksiz insanlarla avm lerde selfie çekmektense yeni doğan bir kuzuyu emzirmek veya bir ağaca aşı yapmak bana çekici geliyor.Bir de şu var ki yeni nesil kızlar, şehirde doğup büyümüş olanlar bilhassa doğadan öyle kopmuşlarki anlayamıyorum onları.Dayımın bir sözü vardı ''Kaplumbağa kabuğundan çıkmış tü tü demiş.'' onun hesap işte.Biz doğadan geldik arkadaş, ve yine ona dönmeyecek miyiz?Neden ondan çekiniyor ondan kaçıyorsun ki? Bir de şu var ki o çok garibime gidiyor, köyde doğup büyüyen insanlar ona düşman olmuşlar.Bütün suç onunmuş gibi.Köyden göçünce yıllarca gitmeyen var.
     Neden mi gitmeli diyorum şuradan.Çünkü biraz kafa dinlemek lazım, farklı bir atmosferde oksijen alıp farklı düşünmek lazım ve belki de bu sayede olumlu düşünebiliriz.Kendimize olan saygımız artar.Bilmiyorum işte demememiz lazım.Hem de elzemce denememiz lazım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder